EH KAWAN SAYA DAH TUNANG!!! SAYA?

salam...

hai.... nak tau x? nak tau x??? kawan aku dah tunang.. alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar.. smooth jek.. hehe..hari adah lepas majlis tu di lansungkan.. kau meriah tau tak.. tapi series.. susa nak tangkap apa diorang cakap.. eh adakah aku perlu mengikuti kelas bahasa itu??? ok tak apa..

pehal la main serbu jek.. tak ada intro apa2 pun.. ok kawan aku tu nama di Nur Elisa binti Mhd Jupri.. tapi series la.. dia mesti ada masalah tentang nama ayah dia.. bukan Mohd Jupri, tapi Mhd Jupri.. ok cik Elis sila check semula sijil2 tu dan tuntut balik pembetulan thadap nama ayah anda..

jom kenal serba sedikit pasal Elis.. aku mula kenal dia masa form tu di kelas 2A2 kat Taman Molek.. kenapa boleh kenal??? sebab masa tu cikgu pisah kan aku and the geng *dayah,baizura,ain* sebab duduk ikut geng dan tak nak campur2 yang kawan2 lain.. cikgu pun tempat kan aku sebelah Elis.. ok masa tu masing2 diam.. errr... tinggi nya minah ni.. aku da biasa kot dengan si kembar n bai masa tu.. tapi tu la first time aku mula berkawan dengan dia.. eh cita2 ni tak ada gambar ke??

ni la dia..tapi ni dulu masa budak2..
sekarang dah lawa..cantik.

alhamdulilah kami terus duduk bersebelahan dalam kelas sehingga form5..sekarang semuanya dah bawa haluan sendiri..Elis pun dah tunang.. insyaAllah kita doakan elis bahagia bersama lelaki masa depan.. ok jom tengok gambar elis tunang..
comelkan..sayang Elis..

kebetulan, aku dulu pernah post pasal kami bertiga dalam gambar tu.. cer kelik kat cini k..

No comments: