TINGGAL BEBERAPA KENAGAN : OH SEKOLAH!

Salam..

Hai readers.. nak tau tak?? nak tau tak??? kat sekolah tadi ada meeting MPPU.. haa.. dalam meeting tu semua pelajar form 6 ada.. apa yang di bentangkan dalam meeting tu aktiviti tahunan dan belanjawan persatuan sepanjang tahun.. untuk aktiviti tahun MPPU, kami ada dua aktiviti lagi.. yang dah jelas adalah pilihanraya pari baru untuk pentadbiran MPPU..

apa yang aku dapat tahu tadi ada 3 parti yang bertanding.. hari isnin ni nanti meraka buat menifesto.. ha mase tu kompom la janji2 manis kau macam wakil rakyat nak tatik undi rakyat mula la kau taburkan janji2 manis yang sangan manis..perrgghhh!! kau tak tunaikan ciap kau!!! dalam masa seminggu depan tu memanglah parti2 ni sibuk je berkempen..haa!!! kompom la macam2 hal yang berlaku.. teringatlah tahun lepas, parti aku tu siap tampal poster dekat tv kantin.. ingat makcik akan bukan tv dan budak2 ni tengok la tv sambil2 dok tengok wajah2 pemimpin parti gegar.. huh!!!! haram.. langsung tak terbukak la tv tu..kah3...

hari jumaat minggu deoan tu berlaku lah proses pilihanraya.. ha!!! undi adalah rahsia.. sila jangan tanya aku sapa aku undi.. ni la kengan di sekolah.. mungkin lepas ni aku akan jadi pengundi di U or pengundi pilihanraya umum..weh, boleh tak aku nak daftar jadi puteri UMNO??? ok kau memang takde ciri2 ahli politik..kau bukan minat pun..baik saya sedar dirik ok...!!! huh!! emo! emo!...

eh tadi 1 jek yang kau cakap..1 lagi ape?? ok 1 lagi tu majlis graduasi untuk upper 6..kami2 ni la.. tapi majlis graduasi tu memang suka ah..nak rase pakai baju tu..hehe.. tapi, majlis tu kepimpinan baru MPPU yang akan uruskan.. weh korang!!! sila masukkan dalam menifesto korang.. masukkan jugak pasal locker letak helmet sila besarkan tempat die.. masukkan jugak manifesto bumbung tempat letak moto.. panas beb kalau nak balik tu..ah kau paham2 la yek..kompom aku undi kau..kompom aku undi kau..nak ulang suare lagi?? ok cukup..

berbalik pada majlis graduasi tu kira jamuan form  la..majlis perpisahan.. lepas habis stpm kompom la yek ramai dah berterabur.. ada yang balik kampung jual bandung..haa..silap2 ada yang nak kawin..haaa... harap2 lah majlis graduasi tu menjadi.. dapat jugak abah tengok aku pakai jubah tu..sape tak nak weh..semua orang nak..

ok la..sampai sini dulu yek..


3 comments:

Bisikanh said...

parti Ayeem AyAM ada tak??lalala~

Unknown said...

oh parti tu mempunyai sensetiviti yg kuat..tak bleh..

Che Sayzzuwan said...

Hai u jom join my contest..=)
http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html