OPEN BOOK EXAMINATION!!!!



salam..

ni aku dah tau sangat dah.. tak ramai nak lekat kat fb dok memerap dalam bilik kau cakap dengan mak kau study.. itu tipu.. itu tipu!!! eh aku tak eh.. haa.. mata tu jaga jangan pandang aku semacam macam calon2 anak derhaka.. cittt!!! malam ni kompom la ramai pak cik mak cik adek abang kakak atuk duda janda dok depan talibesen saksikan perlawanan antara harimau malaya dengan singa jawa.. kan3..yang pasti, tassa natassa sangat teruja untuk menontonnya sebab dia bawak geng ahli keluarga pergi tengok dekat restoran.. peh.. ini family-pamili, i like.. dia sangat teruja samapi post something dekat belog dia.. caya tak caya?? cer kelik ni>>  


ok back to the topic above.. dekat sekolah tadi kan ada test pengajian am 1.. tau la kan apa dah terkandung dalam isi am1 tu.. dah tentulah pasal kenegaraan, perundangan, perlembagaan, dasar dalam, dasar luar.. firstly cikgu bagi jawab test dengan bukak buku.. pergghh!!! ini cannot go la.. lonjak guling2 gembira dah katanya.. boleh bukak buku??? what the test la kan.. hehe.. 


tapi tapi tapi............................................................
^
^
^
^
^
^
^
eh pehal ni kan.. berdebar tak?? ape???? pengetua masuk kelas dan cop kami semua meniru??? bukan bukan bukan.. then ape?? cikgu Lee masuk buat serbuan pasal kes bawak masuk buku dalam ujian??? bukan la...

yang sebenarnya kan...kan...kan... ni yang mula nak drama air mata lari2 tutup muka macam slalu zulaikha abd razak buat.. eh dia baca tak post ni.. mati mak kena sama nanti.. ok sebnanya kan.. aku susah tau nak cari jawapan dalam buku tu.. dah bagi bukak buku, tapi tak dapat cari awapan.. ciap tak ada dalam buku lagi.. hailaaa.... saja je kan kena gula semanis2 nya.. patut pun relex je bagi buku.. hamek kau la tak ada dalam buku.. tapi kebanyakannya adalah.. tp kalau dah selak2 buku ni 1 soalan 10 minit kot.. smpat nk ciap 60 soalan dalam mse 1 jam???

haha.. apa pun tak boleh la.. da bagi kesenangan tak boleh nak gunakan kesenangan dengan sebaik mungkin..

ni la buku yang aku gunakan.. tapi ni edisi ketiga..
aku guna edisi kedua warna merah..
edisi baru lebih tebal dan lebih banyak infomasi kot..
yang aku pakai sekarang adalah 600++..
hahaha.. budak u lebih tebal kan..aku tau apa korang nak cakap..

p/s : aku nak ubah face belog lah.. nantikan ye!!

2 comments:

Bisikanh said...

hahahaa......daapt tengok buku pun jawapan still tak jumpa jugak!~....


wah terharu betul bila jiran awak nie tgok ada posting khas untuk sy!~...
thinkiu!~

Bisikanh said...

hahahaa......daapt tengok buku pun jawapan still tak jumpa jugak!~....


wah terharu betul bila jiran awak nie tgok ada posting khas untuk sy!~...
thinkiu!~