PERTANDINGAN MEREKA BLOG PERIBADI : KELAB ICT

salam readers...

hai kawan2 blogger yang sudi singgha, sudi baca, sudi jenguk, sudi komen, sudi ape ape lagi??? ha sudi tengok.. kelab ict pra-u smkpj ada buat satu pertandingan mereka belog peribadi.. haaa... bagus ye junior2 ku.. sejak2 ada kelab ict ni, macam2 aktiviti berjaya di jalankan.. antaranya contest belog ni..

sila datang ke blog pra-u dalam kelik sini


tapi korang mesti hangin kan dengan aku..sebab tarikh tutup contest dia 16 julai 2011.. ok la tak apa..serba sedikit mengenai contest tu, melalui contest yg di anjurkan ni, dapat la mengetengahkan bidang ict dalam kalangan pelajar pra-u.. bukan sahaja student yang ambil course computing je yang tau, malah, pelajar lain juga berpeluang menceburkan diri dalam bidang ict ni..


kalau ikutkan sekarang dah tak ada lagi istilah buta huruf, tetapi zaman teknologi ni istilah yang di gunakan adalah buta it.. ha zaman sekarang  ni, budak umur 3 tahun pun da pandai menggunakan komputer, bukan budak 3 tahun jek, lebih awal daripada tu pun ada..


so, perkasakan penggunaan ict dalam kalangan rakan2 ke arah yang bermanfaat dan memberi kebaikkan kepada diri sendi masyarakan dan negara.. akhir kata, serlahkan kretiviti anda dalam ict..



No comments: