FLASHBACK....(-__-)

salam readers...


cerita pasal flashback???
time cuti2 ni lah waktu2 nak ingat kembali zaman2 mude remaja..(abis skrg da tue ke???) eh x la jeng..zaman muda2 nakal2 cute2 slebet2 kurus2...nak di ceritakan kat cini masa sekolah menengah la dulu kat SMK Taman Molek ye sila ingat betul2..baik korang ingat balik ape yang korang da buat mase sekolah kat citu dulu..sampai hangus kan korang kerjakan.. (errr apa yang hangus???) hehehe...


aku dulu ada kawan..dan kami memang bertiga setiap masa..mm sume orang tau..siapa tak kenal 3 dare yang sangat nakal ni..dan suka buat onak dan duri..(ape yg korang dah buat?) yup..aku ada kawan..sebnanye kami dah kawan sejak form 1..tapi tak pernah nak pasan kot kehadiran masing2..tapi semuanya menjadi rapat masa kat form 2..ye kawan2 ingat balik ye masa tu kita bertiga dalam 1 kelas yang sama 2A2..

perkenalkan...

wajah SPM..wah..ini dayah..die da single skrg..
dia skrg blaja kat UITM segamat..


wajah form 4..ni dia elisa..err die single lg kot..
skrg die da kerja..

kami bertiga ada panggilan manja..nak tau??? promis dulu jangan gelak..tau3..promis.. haha..kami ni memang ada gaya tersendiri..yang penting kami ni memang manja each other..selalu luah kan perasaan dan jadi tempat mengadu..walaupun kami pernah ada personal prob yang melibatkan antara kami, tapi kami tak pernak nak tunjuk perasaan.. dan yang paling aku kagum, kami tak pernah sia2kan nilai persahabatan ni di sebabkan yang nama nya cowok..haha..(eh ko ingat tak ade kawan gado pasal laki??-tetibe emo lak kan-)


tapi aku pasti, antara kami ada yang makan hati..cuma di sebabkan nilan persahabatan dan sayang menjeng bertiga, semuanya terpujuk sendiri.. dan aku pasti, korang tak kan pernah lupa pada masa2 kita bersama dulu..


berbalik pada cerita.. tapi hanya setahun saja kami sekelas..yang masih bersama aku ialah elis di kelas 3A2, 4SC2, 5SC2 dan dayah di kelas 3A3 4SC3 5SC3..tapi seronok nya kami mesti ketemu waktu perhimpunan dan waktu rehat..


kami nakal..selalu bawak ncet gi sekolah semata2 nak bergambar bersama..hehehe.. dan lucky nya kami ni bila setiap kali sport check mesti lah time tu kami tak bawak ncet..haha.. ligat tak kami..

ni lah die..waktu rehat bukan nak makan..tapi nak berposing.. 


eh eh eh..sy pun ada..tak makan??hehe..

ish..model tangga??? haha..

Selalunya, kami juga giat berposing bila sekolah ada event..ape? tak paham? ye la kalau kat sekolah tu ada sambutan hari guru ke, sambutan kemerdekaan ke..of coz la mereka ni bawak ncet..(thats why la aku pelik bila masuk SMKPJ ni kawalan ketat gile..) errmm,, tak percaya ke? jom tengok gambar..

 tu..kan kat dataran..muke aku separuh je??oh lupa..
die mmg dengki kat sy..


 ni la kami..menjeng bertiga..
ni wajah masa form 4..

yup..ni lah kami..selalu bersama..
tengok wajah suci ni masa kami form 3..
riang kemain..

dah saya hamat pasti(ceh, bersemangat plak dah minah ni..)menjeng bertiga rindu sangat ni..bila da lagi bisa ketemu????


supa dupa girl....kikiki..
masa form 4

ada apa ngan gamba tu? ni la group champion presentation ku..kami mampu mengalahkan peserta lelaki dalam presentation tersebut..whhooaaa!!!! tahniah u all..dan dalam setiap presentation pasti kami la JUARA..!!!




AisHaH@Eca/photo..editor

No comments: