Bagai Di Rempuh Titanic

salam..


ku lihat, ramai orang bersesak2, berlari2, suasana sungguh riuh..ku lihat di birai tingkap,, ape tu? terdetik di hati ingin melihat ape yang di lalukan oleh mereka..-jiran ku..api di nyalakan, kawah2 di gali, kelihatan batu putih..yaa aku tau, itu kabait..aku sndri prnah menyetuh nya..air tersedia penuh berbotol2..apakah maksud di sebalik persiapan rapi itu..


mata ku tertumpun pada jam di handset juga tarikh..31 disember 2010..hampir terlupa bahawa 2010 akan menutup tirai beberapa detik lagi..kini ku paham apa yang akan terjadi..ku lihat lagi..mereka sedang menyusun anggota untuk melakukan serangan..seramai yang mungkin..


aaarrrghhh!!!! tak boleh jadi cam ni..esok aku perlu bangun awal..ada tugas sedia menunggu..ku pusing kiri dan kanan..memcari sesuatu..sesuatu yang boleh menyelamatkan aku..menyelamatkan ku dari serang itu..sungguh aku tak sanggup menghadapinya..kekuatan perlu di cari..


yeessss!!!! ketemu..tak kan nak sumbat kapas kot kat telinge ni..buat nye x bleh keluar kan naye..eye fon kan ade..bkak radio kekuat..pasti tak dengar letupan serangan tersebut..hehe..




amekk ko..!!! bersiap sedialah menghadapi letupan meriam,bunga api,mercun sebentar lagi..
selamat berjaga..


AisHaH@Eca/photo..editor

No comments: