SAPE KATE AKU HEPI TAKDE MASALAH?????

salam readers..

sape kate aku tak ada masalah?? aku hepi jek.. aku boleh ketawe.. aku boleh melawak.. aku boleh je menyakat..sape kate aku ni periang sepenuh masa..ketawa suka? tak de masalah? aku cuma manusia biasa.. aku bukan perdana menteri.. bukan jugak profesinal karier..

kat sekolah aku belajar.. bila aku pikir pasal masalah sampai tak sudah sama jek.. sampai bila2 masalah tak habis.. di tambah dengan masalah yang satu tu.. ingat aku ni tak de pementual cycle ke??? aku pempuan la weh.. serasi dengan perkataan nangis..

tapi tu tak bermakna aku perlu tunjuk kat seluruh cakrawala yang aku berduka sedih.. kalau aku sedih memanjang apa aku dapat?? dalam hidup ni perlu ada motivasi dari..ceh cakap macam ciri2 ahli psikologi berjaya.. macam aku cakap tadi la kan..luaran korang nampak aku lain.. tapi luaran tak sama macam dalam.. sape tau hati aku??? boleh menilai dalaman dari luaran..

yela luaran aku jahat.. sangat jahat.. kutuk orang.. sepak trajang orang.. tumpahkan air kat laptop orang, mengata orang, cakap lepas..ketawa gegar bumi.. sangat kejam.. tapi luaran ni mencerminkan dalaman? mencerminkan peribadi?? betullah pepatah somebody like tu jugde book by its cover.. orang memang nampak kat luar..orang susah nak nilai kat dalam.. seribu tahun hidup bersama pun belum tentu kita tahu hati budi dia..yup la aku mengaku aku jahat..

tapi sejahat kejam aku tercipta naluri seorang perempuan yang senang terguris, terhiris dan tergigit.. kau nak gigit ape jie??u jangan wat i cam ni jie..takot i..kah3..ok back to the topic..aku akan cuba sedaya upaya apabila di sekolah aku takkan campurkan masalah dengan belajar.. aku kan wanita taff...

bila ada dalam bilik, tu waktu paling aku suka.apa aku buat orang tak tahu apa aku buat..boleh nangis puas2..boleh gembira sorang..abis sapa nak kongsi cerita dengab aku???malam ni nak nangis puas2(perlu ke bgtau semua orang aku nak nangis ni jie??) sebab kesedihan melampau..harap encik selasa esok memberi sinar yg lebih baik..


saat muda kurus kudut lagi slim..now????



AisHaH@Eca/photo..editor

2 comments:

zUlaikha rAzak said...

nanges lah kalau itu yg paling boley tenangkan..:)

cheer up eca!!!*ayam kambing bsorak same*hehehe

aishah rahman said...

nk bgtau ssuatu..tp nnt la ble da lege..thnks kak..nk ikut ngis same x??jom..