BARU DUA...BELUM TIGA...EMAPAT MACAM MANA???

salam readers..bahagia tak mula di awal posting ni???http://www.emocutez.com

mm hari baru bari ke dua exam..baru exam dua paper..ade 6 paper lagi belum jawab..waa..da seminggu ni tapi baru dua paper.. alhamdulillah, setakat ni aku berpuas hati dengan cara aku jawab..dan jawapan aku..*puan Zaleha...nak markah lebih boleh tak??* *puan Nadiah...jangan main tolak2 markah yek..wuwuw...* tetibe rase sedih pulak kenangkan nasib ketas exam yang dah anta.. mane tau salah jawab, ade yang tetinggal..subjek score tu..ni yang rase nak sedut hingus dalam2..http://www.emocutez.com sob3...tapi tak apa..doa banyak2 supaya ni la yang terbaik dari ku untuk mu..ceh..ni baru jawab dua paper.. esok ada lagi..computing yek..PROGRAMMING!!!! waa....nak jerit kuat2 boleh..*sir...boleh tak letak soalan yang senang dan mampu di jawab oleh saya...plizzzz!!!* ciap lagi nak bagi hadiah sape dalat A..oh sir, tak mungkin la saya..tapi boleh saya cube???

nak cerita lagi ni..sepatutnya esok nak ciapkan rancangan perniagaan yang tertangguh..tapi kenapa la ada exam??sobs!!!!! tertangguh lagi..http://www.emocutez.com mm.. apa boleh buat..tapi waktu macam ni la di namekan dugaan.. oh dugaan..

eh korang mesti sakit mata kan tengok background ku yang bertukar2..mestilah..bosan tengok benda yang sama..ok daa dulu~http://www.emocutez.com


AisHaH@Eca/photo..editor

No comments: