SERANGAN BERTALI ARUS!!

salam readers..

oh eca semakin tidak betul ye.. serangan programming yang bertali arus tanpa henti bak siaran radio hot.fm tanpa berhenti.. ok eca semakin pening.. sekarang dah masuk function.. terbayang2 akak function add math.. eh dulu aku tere function tau.. dapat  b+.. ok function SAHAJA!! baik saya terima gelakkan dari anda..

ok coursework programming semakin hampir.. ni dah rase macam nak demam..*eh aku tak nak demam la..sabtu ni exam muet!!* terbayang di mata *sek kerja nak bayang2 jek* bagaimanalah nak hafal code2 tu nanti.. baik saya sedar saya kurang pandai.. oleh itu, kau kena lah bersedia untuk menerimanya.. eca!!! ko kena set on mind yang ko boleh coding!!! *waaaa.....hati!!! adakah anda tahu apa yang terjadi??system pun tak ciap lagi..bila nak buat, system lappy ni dah rosak..tahu tak lappy ni perlu di anta ke hospital berdekatan????*

akan datang aku akan bagi contoh coding yang boleh termuntah kalau nak buat.. belog ni lah cara nak blajo coding tawuk!!! kalau tengok apa2 pelek kat belog nih ha tu maksud nye, empunya belog sedang blajo coding..

haisshh pening2..

adakah saya sangat pening sampai jadi macam nih????
psst!!! - ini bukan saya,,tett!!  ToT


AisHaH@Eca/photo..editor

No comments: