BERCELARU

Hari ni rase macam bingnung.. Semalam resah gelisah.. jiwa tak tenteram.. rasa macam nak tak sedap badan.. ingatkan lepas tidur, dan bangun oergi sekolah segalanya ok.. tapi kat sekolah mood down gila.. feel stupid things la.. tak pernah rasa macam ni.. padahal bukan apa pun.. betul la kate dia.. aku ni memang klaka.. nak test muet je pun.. bukan buat apa..

tapi tu la realitinya.. segalanya tak stabil.. emosi bercampur baur.. langsung tak tenang.. takot, seram, gelisah.. dan yang paling bahaya aku sering kecut perut.. nervous nye tak terkira.. pantang dengar apa2.. pasti terkejut.. uih semangat!!!

habis waktu sklh, aku ke library.. cari bahan penulisan ilmiah.. tapi hampeh.. tak jumpa langsung.. aku nak petik dari kata siapa kalau tak jumpa apa2 buku.. akhirnya aku keluar.. ingat nak join diorg praktis speaking muet.. tapi sampai jek, perasaan bercampur lagi.. takot, seram, kecut.. rasa macam nak menangis pun ada.. akhirnya aku ambil keputusan balik rumah aja..

sampai di rumah, aku cuba tenangkan diri.. bersama dengan-Nya.. lepas tu try online sekejap..tapi rasa diri tiada di situ.. akhirnya aku ambil keputusan untuk tidur.. tidur selena2nya.. bila aku sedak, seluruh badan terasa seram sejuk.. menggigil.. lepas tu panas pula.. masa tu menangis pun tak guna.. tiada siapa peduli.. arrghh!!! kenapa perlu rasa begini!!???



AisHaH@Eca/photo..editor

No comments: