bila berDRAMA di atas pentas

ape aneh la tajuk ko ni jeng..
eh ayat cantik sikit eh..sedap2 ko je nak kate macam 2..
ok dah..stop2..tak nak dah gaduh2..sebenanye, cik kat sini nak cite pasal keje cik yang cik dah selamat ciapkan..huhuhuhu...ketawa senang nampak...
eh seka ati cik la..cik nak cita pasal drama festival cik..
cepat la jeng cita..
eh ko saba boleh tak???

DRAMA FESTIVAL - THE PENCIL

cik nak cita tapi malas la nak taip..ha korang tengok la gambar je k..
pelakon2 terlatih:
cik sendiri : miss zara(cikgu yang sangat garang)
zahid : azim(budak nerd)
jiun hao : brian(budak jahat)
zhi lin : class monitor
jayanthi : student 1
siew hui : student 2
hasnel : student 3, Azimah(adik azim)
shahirah : student 4, shopkeeper
shuhadah : grandmother(azim selalu minta duit)
rakesh : principal(pengetua yang cool)
siau fei : senior assistant(sangat2 garang)
miss zara, tgk rotan die..panjang sungguh



azim&brian, sebenarnya mereka bersahabat baik



siew hui&zhi lin,amoi2 yang cute



azimah&shopkeeper



ini la group drama cik..oit..korang tengok ape 2??
kamere kat sini la!!!!

apa cik nak cakap, korang memang pandai berlakon..cik akan uplup video drama cik kat fb..
kpd kwan2 cik, bleh la tengok ye..


1 comment:

Nur said...

hello misz zara..so cute+kecik..hahaa~~(shira)
^_^V