TRAGEDI PENCURIAN BERSIRI

Salam...

Hai.. nampak sangat pemalasnya nak update kan.. Ni nak cerita la tragedi yang sungguh menyayat hati ni.. julung-julung kali di sambut.. eh bukan.. ni kira first time la.. haiihhh tak tau nak macam mana nak cerita.. eh belit2 pulak ni ape hal..???

haha.. ekceli kite punya helmet dah sah di rompak oleh manusia yang tidak kenal apa itu erti kesusahan apabila tiada helmet utnuk pulang ke rumah.. sungguh!!!! aku dapat siapa yang amek helmet tanduk aku tu memang aku ikat gantung kat langit.. spanar punya budak!!!!!

moh le tengok gambar.. kepala dah tak ada.. tinggal leher aje.. macam kene hukum pancung.. kesian kat kau..


:- jadi.. kenangan ini perlulah di abadikan bersama kari adabi..

2 comments:

zUlaikha rAzak said...

bhahaha.kesiannye laah.
meh kite tolong sunatkan si pencuri!

Qaseh Puteri said...

kcian kn kat kt..uhuk!!!