Tercatat dalam sejarah hidup


bermulanya legasi baru pemerintahan kuku besi(garang nye) oleh kapten baru.. haha.. sekarang tak nampak lagi..akan datang korang tengok la.. bagi aku, ini kali pertama aku jadi pengawas.. teruje la kire.. wah gitu..

fist la kan, aku gi interview la dengan kapten dan naib kapten lama.. fuh, ada tawaran bertanding jadi kapten.. haha macam nak gelak aku di buatnye.. da la pengalaman langsung tak ade.. tiba2
nak jadi ketua..lepas pikir balik, baik tarik diri..

so gambar kat atas tu majlis pembubaran pengawas untuk sesi 2010/2011..
ape kene mengene aku dengan gambar tu??


ni la aku..aku akan menjalankan tugas sebagai setiausaha rasmi lembaga pengawas.. bukan senang.. setiap kali meeting aku kene ada.. kena buat menit mesyuarat.. laporan progan pantas.. dan macam2 lagi.. tapi, bagi aku ni la peluang aku korek segala pengalaman untuk kegunaan masa depan..

kepada exco baru, selamat menjalankan tugas.. dan selamat berdepan dengan MAUT!!!!
hahaha..acah aje..

1 comment: