ku akan meriduimu MINNIN


seorang lagi rakan aku akan meminggalkan aku..
ohh betapa kesunyian aku nanti..
kawan aku aminnin akan pergi KPJ n.9..
die dapat course faramasi..

sejarah aku dan Aminnin(ni yang aku ingat la)
1. aku kawan dengan die sejak dajah 2 kat Sk Taman Molek
2. mule mengenalinya sejak dajah 3..3 cempaka..
3. kitorang berkawan2 sampai dajah 6..aku 6 aktif die 6 arif..
4. lepas UPSR, ingatkan da tak jumpea lg.. tapi jumpa jugak kat SMK Taman Molek dari form 1 sampai form 5..
5. lepas abis stpm igatkan die da pegi jauh..tapi Allah menemukan kitorang kembali di SMK Permas Jaya..form 6..
6. dan sekarang barulah dia pergi..

walau macam mana pun, semoga berjaya minin!! kita selalu ingat awak!! aku bagi la dia coklat sebelum balik..tanda persahabatan..

good luck dear minin!!

2 comments:

Minin Salman. said...

thx echa... kita pun akan selalu ingat kat korang semua.. jgn korang semua lupakan kita suda ah.. :) insyaAllah, ada rezeki dan panjang umur, kita akan jumpa lg.. :))

syafiq said...

MCM KENAL JEEE..HUHUHU ADE PIC EMA ....BLEH TANYEKN EMA X??AZLAN TERGGANU NMBR DYE BPE????BDK SMKPJ3.....