pertama dari ku

wah sangat teruja ni ada blog sendiri.. Ada aku terfikir untuk buat blog ni.. Sebagai titipan kasih tatkala tida sesiapa yang mendengar rintihan hati..
okie.. tutup..
pasal aku, aku suka tak suka makan meggi sebab tak sedap abah aku marah.. aku tak suka shopping sebab penat 'dia' suka shopping aku suka teman.. aku tak suka dengan cicak sebab cicak kuat lari aku tak dapat kejar.. aku tak suka tikus sebab lappy aku tak pernah guna tetikus (ada kena mengenakah?).. aku tak suka berlari sebab aku aku akan pancit 'dia' marah aku patut kurus.. aku sayang 'lapok' sebab die bantai je apa yang aku sumbat (cuking aku lah!!!).. aku tak suka bunga sebab buat aku resdung mak aku marah..
aku suka masak sebab aku pandai masak adik aku puji (betul ke?).. aku suka lappy sebab bila cucuk b.band bak kata tok wan astro 'macam-macam ada'.. aku suka makan nasi sebab nasi buat aku gemuk 'dia' marah aku patut control.. aku suka tidur sebab aku boleh mimpi macam-macam tapi mengigau pula abah aku marah.. aku suka tengok tv sebab drama pasti ditonton tv marah die selalu rosak..
lagi apa aku patut cakap?? rasanya tak ada.. aku nak ucap terima kasih kepada yang sudi mengunjungi blog aku ni (agak pelik ye ayat).. terimalah IRISYATULAISHAHRAHMAN




No comments: