pengawas, MPPU, JPAM


yuhuu..
assalamualaikum..salam 1 Malaysia..

hari ni sangat huh!!!
penat la u..ok berbalik ada apa yang aku nak sampaikan.. hari ni macam-macam jadi.. sebnanya post aku kali ni aku dalam keadaan mengantuk..tapi sebab keadaan yang memaksa aku untuk menceritakan apa yang berlaku.. almalumlah, takot lupa pule..

hari ni, kaptan pengawas telah melakukan sesuatu yang mengejutkan, yang di luar jangkaat aku.. mm sebnanye biasaje.. just for pemilihan kaptan pengawas yang baru.. di luar jangkaan aku sebabnya aku ingat undi guna kertas so privacy la sikit.. tapi yang berlaku adalah undian secara rawak.. so okey Aishah tak kesah.. yang penting aku puas hati dengan pemilihan yang telah di buat..

calon2 bagi kapten pengawas ialah :
1) Basnel guswindoo
2) mohamad Zahid
3) Prisscilla sasidaran
dan pemenangnya adalah :
............(alamak..terpaksa dirahsiakan..tuggu sehingga waktu di sebut semula)

okie dokie..tutup...
seterusnya, pasal majlis Perwakilan PraUniversiti (MPPU) lak..
macam yang aku janjikan.. pemenang baagi pemilihan MPPU yang baru jatuh kepada.......
JENG...JENG...JENG........
parti PerTUni..haha tahnia ya kepada yang akan pemimpin tampuk pemerintahan yang baru..
tahniah kepada Zahid, Aminnin, Kanakam dan lain2 lagi..
lepas ni tunaikan janji2 manis yang telah korang wat.. semoga jadi parti y
ang terbaik ok..

ha yang 2 da abis..
sekarang aku nak cita pasal Jabatan Pertahanan Awam malaysia(JPAM)..
aku nak jakun sebentar,,sebnanya kami semua budak lower 6 dah dapat baju kprporat JPAM..
ha smart gilak aku pakai.. apa2 pun terima kasih kepada cikgu Juri Jusoh yang sudi memberi kami peluang memakai baji koprat ni..


No comments: