PENDIRIAN | THINK

Assalamualaikum,

Dah lama sangat cuti.. Dah rasa segalalemak naik semua.. Latihan fitness perlu di teruskan.. tapi apekh?? sanggup?? Dan bulan 3 pun menjelama.. maksudnya sem baru pun akan mula.. subject baru pun akan mula.. dah sedia?? ok you think sendiri..

Dan tetibe nak update satu petikan hasil pembacaan dalam err.... novel?? haha.. sejak bila kau ada hobi baru mengumpul novel yang banyak dalam masa sebulan?? Dan berapa duit kau habis dengan novel2 tu?? sungguh la.. entah hobi baru yang tak tau datang dari mana.. dari langit??

" Relationship bagi dia satu ending je, marriage. Dia tak nak bawak awek lawa seksi ke hulu ke hilir buat teman sosial macam dah kahwin, lepas tu nak kahwin nanti cari lain pulak. Dia nak wife dia nanti, yang tak pernah di sentuh di pandang lelaki selain dari apa yang patut. Dan dia tak rasa patut untuk dia buat macam tu pada mana2 perempuan yang bakal jadi isteri orang jugak suatu hari nanti."
See, ayat makan dalam sentap, bisa dan segalanya. Pendirian yang teguh dah utuh. Fikiran perenpuan only one bila cerita pasal relationship. Their man is their future man. Man, can't you got it?? realized that??


hlovate[pelangi]

No comments: