party like this


salam...(di galakan sume readers membaca dengan lidah pendek)

awak2 suma..kita nak cite pasal jamuan kelas kita yang x vouge sangat sebab tak wat kat luar..
party kita cume wat kat sekolah je..makan2 nye wat kat taman koprasi bawah makmal it, sebelah tangge blok E, jauh dari kelas 6RST..

mase tu kita ade meeting terakhir pengawas tau..amek2 gamba untuk slide show orientasi..dah lme2 tu baru ingat kelas nak wat jamuan..so cepat2 la masuk kelas..sampai kelas tengok meraka semua tak de..alaaa....tapi kita tak putus ase..kita cari jugak mereka..
ohh..rupenye mereka sume kat taman koprasi..ok2..saya dah sampai...mari kita berparty..


lepas tu mereka panggil sir irwan ngan cigu nora..cigu len sume tak de..tp cigu nadia pasti ade..so kita mulekan dengan makan2..sekali surprise la..sambut bezday wai lemon..kek ade dua..tapi gmba tak de la..so kite tunjuk gamba yang lain ea..
oppsss!!!! lupa nak cakap..yang kek tu kan perisa blueberry dan ceklet..




makan..mesti makan..makan sampai kenyang..cam tu la kelas kite..bab2 makan ni memang tak boleh di pisah kan..mereka yang bawak makanan pun tak penah nak ade limit..mesti penuh 1 meje tu..walaupun cume ade mee jek..tapi ade makanan lain yang sangat banyak macam sandwich,tembikai,kopok(jajan),naget..ade 2 air..air air sirap dan air maggo..sangat manis..



dan beginilah akhirnye kita punya jamuan..jadi party potogedix..makanan di tinggalkan, minuman di biakan, jajan di simpan, kek dicoletkan..haishhh..


bergambar bersama cikgu nadiah dan sir irwan

harap2 tahun depan korang wat cam ni lagi..at least ade gak sesuatu yang le di jadikan kenangan bile sume dah ade kerier sendiri..ok daa~


No comments: